با کسی......


عشق آخر

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

 


نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت13:32---31 شهريور 1394
هنـــــــــــــــوز میــخندی

نگــــــــــــــــران نبــــاش

مـــــــــن میـــدانم چگونه

با حسرت نبودنت تــا کنم

فقـط بــرایم بنــــــــــویس

هنـــــــــــــــوز میــخندی


سعید
ساعت0:02---21 شهريور 1394
تجســم کـن کنـارت بـاشـد

شـب... قبــل از خــواب...

نگـاهـش کنــی تـا

مطمئــن شـوی کـه هـسـت

کـه مـی مـانــد

صبـح کـه بیـدار می شــوی

هنــوزم هـسـت... کـه خـواب نیسـت

فکـرش را بکــن!

نگــرانیــت را بفهمــد

نگـاهـت کنــد

ببــوسـدت... نـزدیـک تــر شـود...

طــوری کـه نفسـش صـورتـت راگـرم کنــد، بگــویـد:

بخـواب عــزیـزم! کنــارت هـستــم!

و ایــن یعنــــــی خــود خــود زنـدگــــــی


سعید
ساعت23:47---20 شهريور 1394
به خداوندی خدا دوستت دارم

ای تو زیباترین زیبایی ، ای رویای بیداری

به

خداوندی خدا دوستت دارم

ای بیقرار دلم ، ای تک درخت دشت سرخ قلبم ،

به همین لحظه های مقدس عشق قسم دوستت دارم

ای آنکه چشمت بارانی است ،
ای تو که روحت شادابی است ، و
رگهایت از خون محبت جاری است

به آن
کعبه مقدس عشق قسم دوستت دارم

زندگی من ، ای آغاز من ، ای سرآغاز
من ، ای فردای من

به همان لحظه دیدارمان قسم دوستت دارم

نمی
دانم کلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بیان کنم تا تو باور کنی که

دوستت
< br /> دارم


سعید
ساعت14:17---19 شهريور 1394
در خاطرش جایی دارم...

دلم تنگ همان کسی است که دیگر حتی

جواب سلامم را هم نمی دهد

دلم تنگ همان کسی است که وَقتی

از کنارش میگذرم دیگر به من نگاهی نمیکند

دلم تنگ است...تنگ

نمیدانم دیگر چطور باید میبودم که نبودم

پاسخ:میدانی چطور باید میبودی خودت نخواستی...............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 18 مرداد 1394برچسب:,♥ 13:25 ♥ ملیکا ♥



طراح : صـ♥ـدفــ